See oli ligikaudu viisteist aastat tagasi, kui nägin oma esimesel Helsingi reisil Aleksanterinkatu kaubatänaval kaht suurt punast tähte. Need tähistasid poodi, kust sai osta asju, mis vastasid viimase moe nõudmistele ja olid väga soodsad. Just neist kahest aspektist on keskkooliõpilased reeglina kõige enam huvitatud, seega sai minust pikaks ajaks H&Mi fänn, kes otsis mällu sööbinud punase logo üles igal välismaareisil. Usun, et kokku olen rootslaste kasumisse suhteliselt hästi panustanud.

Osa sellest summast sain nüüd justkui tagasi, kuna H&Mi pressireisil osalejaid majutati disain-hotelli Nobis, mis on jõudnud kultusajakirja Wallpaper saja parima ärihotelli hulka. Nobis asub Stockholmi kesklinnas Norrmalmstorgi väljakul, mille ääres toimusid kunagi Stockholmi sündroomile nime andnud sündmused. Nautides hinnalise mööbliga pilgeni täis topitud interjööre, tundsin, et mindki valdab sümpaatia oma “vangistaja” vastu. Nii lihtne see meediakirjutajate võrgutamine ongi – paku lihtsalt normaalset hommikusööki ja pehmeid tugitoole.

Kuigi enamasti peetakse H&Mi kiirmoebrändiks, siis H&M ise nii ei arva.

Avalehele
0 Kommentaari
Loe veel: