Kunstiteoste modulaarsus või reeglipõhisus on nüüdiskunstis sageli esinev lähenemine, kuid kunstnikud erinevad süsteemide ja reeglite keerukuse poolest, mida nad leiutavad. Siin võib meenutada Ad Reinhardti või Ed Ruschat. Reinhardt kavandas maalisarja, kus põhireegliks oli millegi "ühe” esinemine kompositsioonis: üks värv, üks tekstuur, üks sümmeetria. Ed Ruscha projekti "Every Building on the Sunset Strip” (1965) sisuks oli pildiseeria Sunset Stripi hoonetest Californias. Reegel oligi kõigi hoonete dokumenteerimine.

Vahel on "reegliks”, mida kunstniku loomingus näha, kunstniku enese isikupära või objektide ring, mida ta järjekindlalt käsitleb. Hallekil on selleks tema spektraalne koloriit ja skulpturaalsete objektide kasutamine maalialustena. Ta ei maali lõuendile. Tema kuulsaimas teoses "Minu aerud Eestist ja mälestused” (1975) on maaliobjektiks aer, tähendusliku laenguga ese.

Video "Rüütel ja kirp” (1999) tugineb kahtlemata ajaloolisele teabele neist väikestest piinadest, mis saatsid vapraid rüütleid uljatel sõjakäikudel või keskaegsete daamide tähelepanu võitmisel. Tänapäeva härrasmeestel oleks palju õppida: üks käsi daamile roosi ulatamas ja teine diskreetselt kirpe püüdmas.

Halleki kunstis on läbiv helge, rõõmus meeleolu, mille arusaadavalt loovad kirevad objektid ja soe koloriit.

"Rüütel ja kirp”: Kaadrid Enno Halleki videost. (Jaanus Heinla)