Pärast maalikunstinäitusi ka ühest massikultuuriga seostuvast kõmulisest fotonäitusest, mis Berliini seltskonnafotograafidele ja kollasele pressile jätkuvalt kõneainet annab. Oranienburgstrasse 35-36 asetseva endise neostiilis postkontorihoone maaliliselt räämas ruumid on aastast 2000 fotogalerii C/O Berlin käsutada. 24. novembril avati seal moekeisriks tituleeritud Karl Lagerfeldi (s 1938), Saksamaa kadunud poja, aastal 1952 Pariisi emigreerunud ja seal sellistele moemajadele ja kaubamärkidele nagu Chanel, Chloë, Valentino, Fendi jt koostööd teinud moedisaineri fotonäitus "One Man Show" (lahti kuni 4. veebruarini). Kõik hiigelnäituse 500 fotot (küll slaidi-show'na seinal, küll imaginaarsetes raamides, küll katkematu lindina eksponeeritud portreedepaneelil) on Brad Kroenigist, "all American boy" mainega USA Missouri osariigist pärit tippmodellist.

Kroenigit on mustvalgetel fotodel pildistatud kas aktina (frontaalset alastust on välditud) või poolriietatud rõivamodellina, enamasti hommage'ina mõnele tüpaažile Hollywoodi kuulsusrikkast ajaloost - Kroenig Rudolfo Valentinona, Kroenig James Deanina, lillelapsena, noore mässajana, collageboy'na, Suure Gatsbyna, Andy Warholi Factory-Dandyna, Eminemina jne. Lagerfeld, kes noorpõlves tahtis saada illustraatoriks, on viimastel kümnenditel instseneerinud tootearendusest põrkuvaid sündmusi ja glam-kultuuri tooteid, mis talle ilmselt naudingut pakuvad. Näiteks uusversioon laulust "Diamonds are the girls best friends", saadetuna tema enda pildistatud erootilisest fotosessioonist Eva Herzigova ja Brad Kroenigiga peaosas luksuslikus "Georg V" hotellis Pariisis (projekt "Room Service"). Rakendusliku moemaailma ja kunstimaailma seosed on verevahetuse mõttes jätkuvalt intrigeerivad (kui mõelda ka Mark Raidpere taustale). Helmut Newtoni - Vogue'i esteetika on tõrgeteta kunstimaailma integreerunud, ka Helmut Langi fotoinstallatsioonid on kunsti peavooluga haakuvad (nägin aastaid tagasi tema ühisnäitust Jenny Holzeri ja Louise Bourgeois'ga Viini Kunsthalles).

Kuuldavasti on suur osa näitusel eksponeeritud fotodest rakenduslike tellimuste kõrval tekkinud ülejääk. Näituse kataloog, mis esitab neist vaid murdosa, on vormistatud tavapäraseks pildiraamatuks, näituse enda mõju oli provokatiivsem - kõige täpsem ongi Lagerfeldi lühieessõnas antud iseloomustus Kroenigist kui noorest mehest, "kellel ei ole kaamera ees saladusi". Idealiseeritud prototüübina, tootelogodest ja kommertskontekstist välja tõstetuna jäävadki need reklaamiesteetika järgi pildistatud ideaalmehed pendeldama vaakumi. Oli ju kaamerahoidja homoerootiline pilk algselt vaid vahelüli ihadevabrikus, mille põhikomponendid ja eesmärk asusid mujal ning kus täpselt doseeritud vahe prototüübi täiuslikkuse ja omaenda keha sureliku ebatäiuslikkuse vahel pidi toimima tarbimiskatalüsaatorina, mis vaataja /heteroseksuaalse mehe ihaldatud kaubagrupini juhib.