Viljandi Ugala värske esietendus Mark Ravenhilli “Shopping & Fucking” (maakeeli ehk “Kaup & Kepp”) on kui soe sitahunnik, milles võime end seedimata jäänud salatitükikestena ära tunda.
Ravenhilli “maaletooja”,  lavastaja Ingomar Vihmar väärib tunnustust, tema lavastuste kolmik – “Lendsaurused”, “Mõned teravad polaroidid” ja “Shopping & Fucking” –  kõrgub eesti teatri konservatiivsuse ning sellest tingitud enda naba imetlemise kohal. Ingomar Vihmar näitab maailma kui kokkupressitud saastakonservi. Tahame või mitte, aga laval toimuv riivab.  

Ravenhill on poliitiline ja sotsiaalne autor. Väikekodanlast võib ju šokeerida, kui keegi ütleb laval “fuck!” või kui pede lakub verist tagumikku, ent see on vaid pealispind. šokk peab olema olemuslik ning see peitub tekstis vägitegude ja -sõnade taga. Tegelased keeravad küll pidevalt üksteisele taha, ent vaatajale siiski kergelt kätte ei anna. 
 Veenvaid näitlejaid, kes mängivad õrnahingelisi, ent kookonisse kasvanud perversseid tegelaskujusid, tahaks emmata, et mitte rohkem öelda…
Andres Tabun (Brian) kehastub mini-jossifiks ja manipulaatoriks, kel on siiski säilinud mõni
n-ö inimlik tunne (tšelloga poeg). Neurootiline Robbie (Martin Algus) annab mõista, et karmis kapitalismuses ei maksa tasuta narkotsi jagada. Mark (Meelis Rämmeld), kes oma fantaasiates kepib printsess Dianat, otsib hellust ja püüab sõltuvusest vabaneda. Ta on lähisuhete läbi haiget saanud. Nüüd vajab ta tehingut, et mitte uuesti pettuda. 
Poissprostituut Gary (Tanel Ingi) on musternäidis “ajastu kontsentraadist”. Tema lamp läheb põlema mänguautomaatide rahakõlinast, ema musi kasvab sujuvalt üle kasuisa noaks, mis teda perse kepib. Garygi igatseb lähedust, tahab jõhkrat kutti (surma), mille ta ka leiab. 
Ugala võib uhkust tunda Hilje Mureli (Lulu) üle. Lavastuse “primadonnaks” (ainuke naine!) kujuneb just tema, kelle rollisooritus on niivõrd isuäratav, et selle sööks hea meelega ära. Edasipüüdlik toiduvaras, kes “kasvab” müüvaks “näitlejannaks”. Eriline kiitus palja ülakehaga esitatud Irina monoloogi eest. Tšehhovi “Kolme õe” tsitaadis peitub tüki ja üldse Ravenhilli üks võimalikke mõistmise võtmeid.

“Shopping & Fucking” on invaliididest sõltlaste paraad. Marki sõltuvus Lulust ja Robbie’st asendub sõltuvusega Garyst. Lulu ja Robbie jäävad Markist ilma, ent saavad rippuma Briani lõa otsas. Küllap pole oluline, kas vaataja mõistab, et lõpus on Lulule ja Robbie’le vajalikku raha omav Gary noaga surnuks kepitud. Tähtsamaks saab muu. Unustage Londoni allilm. Seesama toimub Tallinna, Tartu ja Viljandi kangialustes. Ja veelgi rohkem inimese hinges.
Tegelastega samastumine paneb pärima: miks on maailm nii hull? Miks ei leia ma oma igatsetud lähedust ja armastust üles? Miks pean sõltuma haigest homost või jalgumurdvast narkodiilerist? Miks peaksin narkosõltlasest geile kaasa tundma?! Eriti, kui ta on nii ühe kui teise endale ise valinud! Ja veel umbes seitseteist miksi.
“Shopping & Fucking” annab tänapäevast halastamatu pildi. Ravenhill võib küll paha kapitalistlikku süsteemi fikseerida ja isegi kritiseerida, ent samas on ta ise HIV-positiivse geina selle krempli ohver. Ümbritsevast pasast tuleb leida väljapääs, mida dramaturg paraku ei paku.
 Ugala “isa”, Jaak Alliku kureeritav repertuaar on jätkuvalt intrigeeriv. Huvitaval kombel juhatab Ugala eelmise esietenduse (muusikal “Deemon ja Ingel”) kavaleht sujuvalt “Shopping & Fuckingu” juurde. Kavalehel ütleb eesti juudi koguduse pearabi E. Shmuel Kot: “Ma ei saa endale lubada ebapuhtaid asju.” Paraku peab teater publikule mõeldes ahvatlema inimesi atraktiivsete, kuid ebaõigete dramaturgiliste olukordadega ning nendest hoidumine ei ole ainuüksi rabi, vaid iga inimese probleem. Eeltoodu kehtib “Shopping & Fuckingu” puhul nagu rusikas silmaauku. Täpsemalt, vabandage väljendust, riist perseauku. Aga kahjuks just see, ebapuhas, nii meie ümber kui sees laiutab. Nii elus kui teatris.