06.12.2007, 00:00
Jänkid noolivad jääkarupoja kaubamärki
Äsja aasta vanuseks saanud Saksa kuulus
jääkarupoiss Knut (pildil) on muutunud varjamatu äritegemise
vahendiks.
Tänavu aasta algul kasutas Berliini filmifestival “Berlinale”, mille auhinnad on traditsiooniliselt karukujud, Knuti nime oma plakatitel. Nüüd aga kurdab festivali korraldaja, et karupoisi kasutusõigused on ära ookeani taha kolinud.
“Berlinale” juht Dieter Kosslick: “Tunnen Robert DeNiro ihuprodutsenti. See on üks naisterahvas, kes on abielus tüüpilise ameeriklasega, kellel on väga otsekohesed naljad. Käisin neil kord USAs külas. Suvel, vist juunis, nägin neid ükspäev Berliinis jalutamas. Naine ajas niisama juttu, jalutasime, võtsime kohvikus veini. Korraga pahvatas tema seni vaikinud abikaasa, too tüüpiline ameeriklane: “Ah, vormistasime Knuti kaubamärgi õigused endale...”
Mõelda vaid, meist “Berlinale” tiimi kunstiinimestest ei tulnud keegi selle peale, et Knuti kaubamärgina näha!!! Ameeriklased napsasid ta endale ja müüvad nüüd üle ilma raamatuid, kuidas Knut tegi seda ja Knut tegi teist.”
Tänavu aasta algul kasutas Berliini filmifestival “Berlinale”, mille auhinnad on traditsiooniliselt karukujud, Knuti nime oma plakatitel. Nüüd aga kurdab festivali korraldaja, et karupoisi kasutusõigused on ära ookeani taha kolinud.
“Berlinale” juht Dieter Kosslick: “Tunnen Robert DeNiro ihuprodutsenti. See on üks naisterahvas, kes on abielus tüüpilise ameeriklasega, kellel on väga otsekohesed naljad. Käisin neil kord USAs külas. Suvel, vist juunis, nägin neid ükspäev Berliinis jalutamas. Naine ajas niisama juttu, jalutasime, võtsime kohvikus veini. Korraga pahvatas tema seni vaikinud abikaasa, too tüüpiline ameeriklane: “Ah, vormistasime Knuti kaubamärgi õigused endale...”
Mõelda vaid, meist “Berlinale” tiimi kunstiinimestest ei tulnud keegi selle peale, et Knuti kaubamärgina näha!!! Ameeriklased napsasid ta endale ja müüvad nüüd üle ilma raamatuid, kuidas Knut tegi seda ja Knut tegi teist.”