Tegemist on üpris ambitsioonika ettevõtmisega. Esiteks suurima turunduskampaaniaga, mida ­ühele seriaalile iial tehtud. Lisaks on juba õhku paisatud vihjed stiilis “tulemas on uus “Twin Peaks””. Kes ei mäleta, siis “Twin Peaks” oli David Lynchi 90ndate alguse kultusseriaal, mida ülistatakse tänaseni. Kuulsad on ka Shyamalani enda filmid, olgu “Kuues meel” (1999) või “Märgid” (2002), ja režissöör ise filmiajaloos huvitav nähtus. Ta on olnud Oscari, aga ka Kuldvaarika nominent, nii taevani kiidetud kui mutta trambitud. “Euroopa filmipublik mõistab mind paremini,” nentis Shyamalan kuivalt, kui USA press ta viimased linateosed “Aeg on käes...” (2008) ja “Viimane õhutaltsutaja” (2010) maatasa tegi.

Ent tänavu märtsis Londonis toimunud “Wayward Pinesi” esimese osa esilinastusel särab Shyamalan nagu Hollywoodi filmistaar ja ütleb, et tal on seriaali osas “väga hea tunne”. Järgmisel päeval intervjuud andes näpib ta kõigepealt tükk aega konditsioneeri – “Hotellides on alati nii külm, võin ma soojemaks keerata?” – ja kinnitab siis, et talle meeldib, kui filmis on huumorit, põnevust, emotsioone ja värve. “Vahel on see mul õnnestunud, vahel mitte, aga tundub, et “Wayward Pinesiga” läks täkkesse, sest algmaterjal oli lihtsalt nii tugev,” ütleb ta.

Avalehele
2 Kommentaari
Loe veel: