Samuti pritsib Beebilõusta suust vängehaisulist ärplemist teiste tuntud Eesti hiphop-artistide poole. On see kohustuslik osa valitud allžanri traditsioonist või siiras põlgus, pole võimalik aru saada – kui Beebilõust mõnes neist kümnest kaasahaarava flow’ga ja tänu DJ Critikali kuldsetele kätele meisterlikult produtseeritud loos keele põske surub, pole seda kuulda. Lennukamate kujundite puhul (nagu “Tarvitan viina kui droogi, sest kui elu nikub mu ajusid, ta ei kasuta kondoomi” või “mõistus, nagu tarakan, lõksus prügikoti sees”) pole õnneks oluline, kuivõrd isiklikud need on – sest need töötavad selgroogu judistava veenvusega!

Imelised pool-saare-, pool-tänavakeelsed riimiuperpallid on liiga andekad, et neid vigadeks arvata, ent mõnedki moonutused jälle liiga kõrvakriipivad, et neid tahtlikuks pidada (kas piiblitegelasest Simsonist on saanud Samson poeedi võhiklikkuse tõttu või on tegu peene vihjega millelegi hoopis muule?). “Resotsialiseerumist” võiks pidada Eesti vihaseimaks räpp-plaadiks, kui see poleks nii naljakas, või siiraimaks, kui see poleks nii absurdselt ennastupitav. Mõistatuslikkusest hoolimata (aga võib-olla just tänu sellele) on Beebilõusta mässuline uulitsakeelsus ja -meelsus aga kütkestavad ja isikupärased, haukugu ta siis kelle pihta tahes.