Tallinnas pesitsev tantsumuusika-duo Púr Múdd (häälda: pür müüd) avaldas oktoobri viimastel päevadel minialbumi "On My Mind". Nende ridade kirjutamise ajaks on teose kuut lugu kuulatud Spotifys kokku 6,5 miljonit korda.

Kuidas Púr Múddi eeskujul suuri muusikaturgusid rünnata?

Anna sageli ja regulaarselt lugusid välja!

Tänavu suvel kõneles Spotify pealik Daniel Ek ausalt ja otsekoheselt, et artistid, kes soovivad tänapäeval edukad olla, peavad austajatega pidevalt ühenduses olema ja kogu aeg uut muusikat välja laskma. Et vana mudel, kus artist andis välja albumi ja tegeles siis kolm-neli aastat muude asjadega, ei pruugi enam tõhus olla. Daniel ajas selle jutuga kolmveerand muusikamaailmast väga närvi. Milline ülbus! Mis jutt! Uus ja edukas artistide põlvkond ilmselt närve ei kaotanud. Nagu näiteks Púr Múdd, kes räägib, et iga kahe kuu tagant – maksimaalselt kolme kuu tagant – oleks mõistlik uus lugu välja anda. Lühialbum ilmus neil oktoobri lõpus, järgmine singel tuleb vast jaanuaris.

Oliver Rõõmus: „Selles mõttes on sõda muusikabisnises korralik, et sa pead pidevalt esil olema. Nii palju tuleb kogu aeg uut muusikat peale. Fakt on see, et enam ei tööta, kui bändid lasevad albumi välja ja seejärel järgmised kolm aastat tuuritavad või lihtsalt teevad vaikselt omaette muusikat. See on juba liiga vanamoeline. Tänapäeval tarbivad inimesed kõike nii kiiresti ja kohe, et kui sa ei lase piisavalt tihti lugusid välja, siis sa vajud ära.“

Joonatan Siiman: „Kui sa ei anna regulaarselt lugusid välja, siis sinu asemel kuulatakse neid, kes

Avalehele
0 Kommentaari
Loe veel: