09.07.2015, 08:00
Kunstivälja megabränd
Milline kunstibiennaal tuleb inimestele esimesena pähe? Ikka Veneetsia, kirjutab Kaarin Kivirähk.
FOTO:
“10 K jälgijat Instagramis, aitäh teile teie otsustava toetuse eest selle saavutamisel! Suur aitäh teile meie igapäevase jälgimise eest. Jagame edaspidigi fotosid üritustest, kunstnikest ja ruumidest! Jälgi meid Instagramis la_biennale_di_Venezia. Ametlikud hashtag’id on #BiennaleArte2015 #BiennalediVenezia”. Sellise sõnumi edastas oma fännidele paar nädalat tagasi Veneetsia biennaali ametlik sotsiaalmeedia konto. Üks maailma suurimaid kunstibrände teab, milline vastutus turuliidri rolliga kaasneb, ning töötab aktiivselt selle nimel, et oma positsioon säilitada.