Ajalooline Veneetsia linn ise on üks biennaali brändiga kõige paremini soenduvatest assotsiatsioonidest Kaarin Kivirähk

“10 K jälgijat Instagramis, aitäh teile teie otsustava toetuse eest selle saavutamisel! Suur aitäh teile meie igapäevase jälgimise eest. Jagame edaspidigi fotosid üritustest, kunstnikest ja ruumidest! Jälgi meid Instagramis la_biennale_di_Venezia. Ametlikud hashtag’id on #BiennaleArte2015 #BiennalediVenezia”. Sellise sõnumi edastas oma fännidele paar nädalat tagasi Veneetsia biennaali ametlik sotsiaalmeedia konto. Üks maailma suurimaid kunstibrände teab, milline vastutus turuliidri rolliga kaasneb, ning töötab aktiivselt selle nimel, et oma positsioon säilitada.

Turuliider – see on bränd, mille nimi tarbijale valdkonnas esimesena meenub. Netisaates “­Touching the Art” küsib saatejuht ­kunstnik Casey Jane Ellison külalistelt: “Kes leiutas biennaalid?” “Ma arvan, et Veneetsia,” vastab kunstikollektsionäär Shelley Fox Aarons. Ja kohe lisab tema kõrval istuv kunstnik K8 Hardy: “Veneetsia on olümpiate olümpia. See on endiselt parim biennaal.” Aga loomulikult nimetasid nad esimesena pähe kargava biennaalina just Veneetsiat – mida siis veel? Ikooniline Veneetsia biennaal on valdkonna domineeriv bränd ja tarbijad on oma lemmikule väga lojaalsed.

« Avalehele 0 Kommentaari