“Ladyhawke”

(Modular)


Ladyhawke käib vargil samas sahvris kus hetkel rahvast palju, nimelt 80. aastates (juba nimi on pandud Michelle Pfeifferi kämpfilmi järgi), ja viibutab plaadikaanel võidukalt Nintendot, aga kui lähemalt kuulata, jääb müügistrateegiast tuleneva stilistika eemaldamisel järgi vaid suhteliselt lame peavoolupop, kus pole muusikalisi katsetusi, vaimukaid sõnu ega piisavalt erilisust, et saavutada koht indi-pop-diivade trikoovoorus, koos Annie ja Roisin ­Murphyga näiteks. Teisest küljest võib see siledus olla piletiks tabelitesse, kuhu esimesel mainitud kahel just muusika liigse “huvitavuse” tõttu asja polnud. Üllatav, et muidu suhteliselt edumeelne Modular on lasknud välja tavapärase igava pop-plaadi, mille produtsendid on muuseas tegelenud rohke tapeedimaalimisega (Girls Aloud ja Dido??). Ainsana oskaks vähemgi huvitava loona välja tuua “Manipulating Womani”, mis meenutabki tegelikult lohutavalt Roisinit. Ootasin võidukat fakkoff-väljakutset vananevatele klišeedele, aga sattusin hoopis noore vanuri otsa. Nagu partei noortekogu koosolekul oleks käinud.
5