Ettevõtlik eestlane seisab sel kevadel tõsiste dilemmade ees. Mida võtta, mida jätta? Tele-ekraanil vahelduvad peibutavad kutsungid. Ole julge ja tule “Tõehetke”. Kui paned kogu oma au mängu, võid võita miljoni ja saad võlast vabaks. Muidugi, risk, et oled aastatega ka iseendale valetama õppinud, jääb ikka. Üks teine reklaam, tuntud õlletootja oma, kutsub üles oma hulle ideid jagama ja pakub vastutasuks 100 000 krooni. Võimalust end terve Eesti ees lolliks teha ei ole, ja sestap on võidusummagi oluliselt väiksem.

Aga äkki hoopis uus telesaade “Ajujaht miljoni-ideele” on sinu šanss? Seal oodatakse avameelitsemise asemel eestlaselt hoopis nutikat äriplaani ja parimatest parim saab miljon krooni stardiraha. 2000 inimest haaras härjal sarvist. Aga võib-olla on hoopis vaba miljonär Dima sinu elu võimalus?

Kaks ajakirjandusväljaannet lõpetasid just miljonikampaania. Küllap kaalus nii mõnigi, kelle sugulane ajakirjanik pole, kapitali paigutamist lehetellimusse? Mõni teine aga jätkab truult lotopiletite ostmist, lootusega, et just nii see õnn kord ka nende õuele jõuab. Sest keda see töö ikka rikkaks on teinud. Jah, ja kuhu on kadunud “Miljonimäng” ja “Kuldvillak”, kus aastatega kogunenud tarkust sai rahaks vahetada?