Varakevadel tajus Ameerika ajakirjandust jälgiv inimene üht erilist lainet, mis kuu aja vältel peaaegu igast olulisest meediakanalist üle käis. Leidus vähe ajalehti ja ajakirju, mis poleks teinud intervjuusid mehega, kelle nimi on ­Matthew Weiner (49), sekka arutelu ja analüüsi ühe teleajastu lõppemisest. Selleks ajastuks on Weineri loodud sari “Mad Men”. Väga konkreetne põhjus artiklite tulvaks oli 5. aprill – ajalooline päev nende jaoks, kes on aastast 2007 olnud haaratud sellest viimase kümnendi ühest märgilisemast ja intelligentsemast sarjast. Sel päeval jõudis eetrisse lõpuhooaja teise poole esimene episood. Nüüd tiksub aeg seitse ­hooaega kestnud sarja finaali suunas ning miljonid fännid ootavad ja kardavad seda päeva maikuus, mil nad teavad: nüüd on sellega tõesti kõik.

““Mad Men” räägib 1960. aastatel ( nüüdseks on sari jõudnud 1970ndatesse – M. K.) New Yorgis tegutsenud reklaamiagentuuri töötajatest, nende tööst ja eraelust,” võiks kõlada lühitutvustus telekavas.

« Avalehele 0 Kommentaari