R. Kelly on täiesti korralik lookirjutaja, isikupärase käekirjaga ja puha. Ning selle, mis tal enesel jääb produtsendina puudu – Kelly sile ja tasapaks viiemehe R’n’B-produktsioon on ollusena veidi unine –, selle korvab trobikond kaasprodutsentideks tiritud tuntud ja tundmatumaid kutte, kes mängeldes peamiselt vaid vokaalidega trikitamise, lihavate basside ja mõningate uudse kõlaga “trummidega”, hoiavad sündmustiku mõõdukalt liikuvana. See on ka kogu mõistlik jutt, mida olen R. Kelly üheksanda plaadi asjus võimeline kirja panema, sest vaadake, see mees, R. Kelly… kõik, millest ta laulab, on seks, seks, seks, seks, seks, seks, ning omamoodi on “Untitled” otseütlemise meistriklass. Ta räägib ausalt, otsekoheselt ja ilma igasuguste neurolingvistiliste hanitamisteta puhtast põrutamisest. Sest bängimine on “dope”, kõik, mis toimub tema peas, on “freaky”, ja “havin’ sex with you is like makin’ hits”. Sensuaalsemad, kavalamad ja romantilisemad teed ei ole tema jaoks, ta tahab siva bängida. Ja kohe. Ja kaua. Ja ainult. Ja sedasorti üleküllastus – kogu muheda muusika juures – tekitab teatud küsimusi: kas R. Kelly meenutab sellepärast laual vintsklevat peenist, et ta on jõusaalis üle pingutanud või… mõtleb ta seda tõsiselt? Eks, jah – eks ta mõtleb seda vahest tõsiselt, aga kimbatus on keset fantaasia­vaest audiopornot kerge tekkima. Ning kui Kelly kohtab plaadi lõpuks daami, kellega ta sooviks pikemaid plaane pidada, serenaadib ta talle: “Girl, you make wanna get you pregnant!” Oh jummel. Igatahes, respect forever, mitte igaüks ei julge välja tulla tunniajase tiira-laulude buketiga. Esimese pähetuleva ürgmõtte väljaütlemine on suur ning julgustnõudev kunst. Tõsiselt, Kelly jaburus on muljetavaldav (vt ka tema R’n’B-ooperit “Trapped in the Closet”). 7