Kui aasta tagasi oli videoäpp TikTok muusikatööstuse silmis uus trendikas vidin, mis võis juhtumisi popi käekäigule suuremat mõju avaldada, siis tänaseks on TikTok üks popmuusika kõige tähtsamaid instrumente, millega katalüüsida lugude hitiks saamist. Kui aasta tagasi olid selle äpi peamisteks kasutajateks tehniliselt ja loominguliselt eesrindlikumad teismelised, siis praegu kogu teismeliste meinstriim. Kui sa oled artist ja/või plaadifirma, kes läheb uue looga hitti püüdma, ning sinu promokampaania kavas pole eesmärki minna viraalseks TikTokis, oled sa ajast pisut maha jäänud.

TikTok on lihtne äpp. Nii lihtne, et raske on ette kujutada, kuidas keegi tuleb selle peale, et äpiuniversumis on just selline veel puudu. Ta on nagu Instagram, aga postitatakse videoklippe, millele like’e ja oma kontole jälgijaid õngitsetakse. Ta on nagu YouTube, aga videod on TikTokis lühikesed. Kõige olulisem erinevus YouTube’ist on aga see, et selle äpi sees saad sa ise oma videoid monteerida, efektidega ägedamaks teha, helindada ning kõigil neil tegevustel on veel omakorda küllaldaselt trikke. Ta on nagu videoäpp Vine, mis lendu ei tõusnud ja on tänaseks unustusehõlma vajunud. Vine ei pakkunud kasutajale sedavõrd palju inspireerivaid ja lõbusaid võimalusi klippidega manipuleerimisel.


Avalehele
2 Kommentaari
Loe veel: