Tema lapsepõlv möödus sarja taktis. Igal neljapäeval istus Annabel teleri ette uut osa vaatama. Pärast seda läks oma tuppa ja vaatas arvutist kohe sama osa veel kord.

Nüüd vaatab Annabel „Kättemaksukontorit“ üle päeva. Tavaliselt enne magamaminekut koos peikaga, kes on samuti sarja fänn. Vabal päeval vaatab Annabel neli-viis osa korraga, tööpäeviti kaks. „Sari mängib siiani mu elus suurt rolli ja oleksin väga pettunud, kui järsku uusi osasid ei lisanduks.“

„See on ebainimlik tempo ja suurtes riikides kirjutaksid sellist sarja stsenaristide grupid. Ma ei kirjuta lastesarja, aga alateadlikult on mul tsensuur olemas,“ ütleb stsenarist Mihkel Ulman.

„Kui sa teed kogu aeg sama hästi kui varem, siis vaataja jaoks teed sa halvemini,“ nendib produtsent Raivo Suviste.

Sarja vanemad osad on praegugi veel populaarsed. Menukamad osad saavad iga aasta 40 000–70 000 vaatamist juurde. Paraku ei saa tootja ega näitlejad edust kasu. „ERR maksab näitlejatele kordustasusid ja neil on leping näitlejate liiduga. Eratelekanalid seda ei tee ja nii näitlejad edust osa ei saagi,“ selgitab Rämmeld, kes