Eesti tehnoloogiaidu kaasab 56 miljonit ja asub lõhkuma Zuckerbergi lootust ainuvõimule metaversumis
(125)Metaversumi kasutajatele avatare ehitav Ready Player Me klientide seas on suured mänguarendajad, Warner Bros filmikompanii, aga ka näiteks Dior ja Adidas.

Seisame Tallinna vanalinna katusel, alla jääb Raekoja plats, millelt kostab turistide kilkeid. Kolm musta riietunud noormeest poseerivad kannatlikult kiiskava päikese käes fotograafile võimalikult loomulikult ilmel. Kui fotograaf asub tehnikat sättima, vupsavad taskutest välja telefonid. Ka vaid viie sekundi jooksul saab kellelegi vastata. Hoida aina hoogu üleval, otsustada, suunata. Ettevõtet kasvatada.
Need on Pärnu poisid Timmu Tõke (29), Kaspar Tiri (27) ning Rainer Selvet (29). Pildilt puudu on Haver Järveoja (30), kes on neljas idufirma Ready Player Me asutaja.
„Mu elu on tõesti iga sekundini ära optimeeritud, iga hetk on arvel,“ mainib Tiri, enda üle pisut naerdeski. Juba libiseb telefon taas taskusse. Ta ei ole kärsitu ega jäta muljet, nagu tahaks kusagil mujal olla. See on startupperi elustiil.