Blogija Celtic kirjutab oma blogis, et iseenesest on aktsioon lihtne - tuleb vaid leida kriitiline hulk inimesi, kes postitaks ülalmainitud viisil oma blogisse rea ilusaid Eesti pilte. „Sel juhul käib Google need lehed üle, indekseerib pildid vastavalt alt tagidele ning lisaboonusena - kui satub kohe edasi teisele sarnase sisuga lehele, tõstab see antud märksõna skoori Google´i silmis," selgitab Celtic.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (mis tegeleb Eesti turundamisega) brändijuht Leitti Mändmets ütles Ekspressile, et EAS tervitab aktsioone, mis aitavad Eesti mainet positiivselt kujundada. „Järjest olulisemaks muutuvad nähtused nagu sotsiaalne meedia, kodanikualgatus ja killustatud huvigrupid. Sellises olukorras suudab hästi leviv üksikisikute initsiatiiv teatud juhtudel rohkemgi kui üksiku ettevõtte või muu organisatsiooni ükskõik kui tubli pingutus," ütles Mändmets. Ta lisas, et see algatus on kindlasti teema, kus „võrgustunud" inimesed ise suudaksid palju ära teha, et praegune segane pilt kaoks. „Jääme ootama kõige paremaid tulemusi," märkis Mändmets.

Üleskutsel leidub arvukalt järgijaid. Kalda blogi kommentaaridesse on postitatud linke kümnetele algatusest kinni haaranud blogidele. Ent Google´i otsingusse Welcome to Estonia" trükkides on vaatepilt praegu veel nukker ja segane: läbu-, loodus- ja täiesti suvalised pildid, sekka ka hüüdlause endaga seotud fotosid. Kalda hinnangul peaks tulemusi Google pildiotsingus näha olema umbes nelja nädalaga.

Sama teema kerkis meedias mõnda aega tagasi üles, kuid sellest ei muutunud mitte midagi, sest tegusid ei järgnenud.

Kuigi võiks arvata, et kes siis ikka toksib otsingusse „Welcome to Estonia", otsitakse Google´i väitel seda terminit 3600 korda kuus.