Telefoni päris ära lõhkuda pole siiski tarvis, programm mõõdab jõudu käeliigutuses ning annab selle baasilt tagasisidet, kas mängija on „tugitoolisportlane“ või hoopis jõumees Chuck Norris.

„Täiesti haige asi,“ ütlesid paljud asjatundjad Smashri kohta, pärast selle turuletulekut. Samas on fakt, et teenuse ümber puhkenud meediakära on olnud väga suur – lisaks lugematutele äramärkimistele rahvusvahelises sotsiaalmeediasfääris portreteeris ettevõtmist koguni Eesti Rahvusringhääling.

„Minu jaoks on Smashr puhas meelelahutus,“ ütleb Rain Rannu, kes koos Tauno Talimaa, Rauno Rüngase, Kristo Iila, Toomas Römeri, Martin Villigu ja Jüri Muhhiniga sellise kiiksuga asja valmsi tegid.

Üks on kindel: õppida saab Smashrilt iga startup – kuidas end nähtavaks teha ja kuidas panna inimesed endast rääkima!

www.testmarket.eu