Jaanus Pauts, Statoili kommunikatsioonijuht: „Tegemist on meie koostööpartneri Elioni poolt tarnitud riist- ning tarkvaraga, millel kasutatakse vaid litsentseeritud tarkvara. Kliendi poole suunatud ekraan muudab kontsertide ja ürituste piletite ostmise kliendile mugavamaks. Samal ekraanil jooksevad ka erinevate kontsertide ja uute toodete tutvustused”.  

Ingrid Piirsalu, Elioni meediasuhete juht: „Sikupilli Statoili jaamas toimus kõnealuses arvutis neljapäeval rikke tõttu riistvara vahetus. Kindlasti pole sealses arvutis piraattarkvara. Põhjus, miks kasutaja täna sai teate piraattarkvara kohta, seisneb selles, et peale Elioni poolset riistvara vahetust jäi arvutis Windows uuesti aktiveerimata. Seda probleemi ei osatud ka ette näha, sest nimetatud teade ilmus ekraanile alles paar päeva pärast riistvara uuendamist. Teistes Statoili jaamades sarnast probleemi ei olnud, rike oli vaid ühes konkreetses arvutis. Vabandan Elioni nimel Statoili ja Statoili klientide ees ning probleem likvideeritakse kindlasti lähitundidel”.