Moodne Boeing 777, mida KLM kasutab hilisõhtusel Newark-Amsterdami lennul, garanteerib hoopis parema elamuse. Lennuk oli puhas ja avar ning iga istme juurde käiv personaalne meelelahutusekraan võimaldas nautida võrratut filmivalikut, alustades "Sõrmuste isanda" kõigist kolmest osast ning lõpetades "Transamericaga" - just siis kui soovite, eri tõlgetega ning tahtmise korral videot ka tagasi kerides. Lisaks oli lend kiire - kui Newark-Amsterdami ettenähtud lennuajaks on Boeing 777 võimsate mootorite tõttu niigi vaid 7 tundi ja 15 minutit, siis võimsate jugavoolude abil saadi üle Atlandi veelgi rutem, pisut enam kui 6 tunniga.

KLMi turistiklassi kõige nõrgem külg tundub olevat toit - kontrast emafirma Air France'i elegantse ja hästi läbimõeldud menüüga on lihtsalt hämmastav. Lennul Amsterdamist Bangkokki kandsid hollandi lennuliini stjuardessid reisijaile ette ketšupifirma Heinz kirjadega kaunistatud fooliumpakid, mille sees peitus ebaisuäratav aurav möks riisist, kanast ja säilitusainetest - magusroaks mõeldud sünteetilise maitsega kreemikoogist ei saanud selle õhtusöögi päästjat. Kolm nädalat hiljem toimunud Newark-Amsterdam lennul polnud menüüs enam isegi mitte Heinzi mikrolaineahjurooga - sedakorda seisnes kogu õhtueine väikses kilepakendatud odrakuklis, mille seest maitse lisamiseks keegi kunagi praetud kanatükiga läbi tõmmanud oli. Leivaga sai uuesti maiustada hommikusöögi ajal, sest nüüd pakuti praetud leiba õunakastmes. Lennuliinide kokkuhoiulembus on mõnikord lausa hämmastav.

KLM reklaamib end kui usaldusväärset lennuliinit ("realiable airline") ning tõhus, turvaline ja süstemaatiline KLM kahtlemata ka on. Lennukid tõusevad ja maanduvad kella järgi ning mingeid erandeid, mis hästi käimalükatud süsteemi ohtu seaks, Schipholi lennujaamas ei armastata - käre "Het is niet moegelijk" ("See pole küll võimalik") on ilmselt esimeseks lauseks, mille KLMi töötajad ära õpivad. Kui taoline mentaliteet teile sobib, olete oma lemmiklennuliini leidnud. Neil, kes peavad rohkem lugu maistvast juustust, hõrgust veinist ja kergest inimlikust kaosest, soovitaksin reisida pigem Air France KLM Groupi teise osapoolega -- prantslastega.

Reisikulud kattis KLM