"Kas soovid, et kõik asjad oleksid nii õrnad?" küsitakse uues reklaamis.

Mida jutustab meile see tasutud kaubanduslik teadaanne?

Saame teada, et Mr Properi kuri kaksikvend töötab tattoo-salongis. Tõsi, ilmselt küll mitte tätoveerijana, sest töövahendite valik on vale.

Muidugi on olemas võimalus, et tegemist on hoopis kaadriga järjekordsest tõsielušõust "Raske elu".

Tegelikult vihastab see reklaam ilmselt peaaegu kõiki terve mõistusega naisinimesi. Intiimhügieeni tarvikute reklaami kuuleb-näeb ööpäevas tülgastumiseni. Antud reklaamis, mis siis peaks olema ilmselt suunatud noorele, individualistlikule ja trendikale naisolevusele, on toode - õrn tampoon - pildikeeles kuvatud läbi

1. ülekaalulise ja koledate tätoveeringutega kaetud koledas maikas mehe;

2. tätoveerimise kui tegevuse;

3. supermaksi-suuruses tampooni.

Hiilgav, härrased reklaamipungestajad! Ei usu, et ühelegi naisolevusele oleks pähe tulnud taoline kooslus, et reklaamida nn õrnimat intiimhügieenivahendit.

Siit küsimus: kas tampoon karmidele meestele või ajuabi reklaamiloojatele?