Uue luuleraamatu pealkiri on muidugi puust ja punaselt sarkastiline. Hoiakud on Elo Viidingu luules jäänud ikka samaks, aga tehnika on läinud paremaks. Vanasti kippusid ta luuletused laiali vajuma.


Vaatepunktid vaheldusid ühe ja sama teksti sees liiga sageli ja järjekindlusetult (lülitudes näiteks iroonialt otsesele süüdistusele ja tagasi). Praegused tekstid on seevastu läbimõeldud ja lõpetatud, vabade assotsiatsioonide asemel kasutatakse neis tõhusalt klassikalisi retoorikavõtteid (igasuguseid ana- ja epifoore jm).


Raamat algab üheteistkümne monoloogiga Ovidiuse “Heroiinide kirjade” laadis. Neis kõnelevad üksildased provintsinaised, kelle teadvus koosneb enam-vähem ainult klišeedest ja rahutusest.


Teist tsüklit “Teine” läbib igatsev fraas “teine, kes oleks teine”, mis näib viitavat enesest väljapääsemise ja dialoogi taotlusele. Võimsaim tsükkel on surnuteriigiga dialoogi astuv “Varjud”, milles on aimata kaugeid allusioone Kaplinski “Tolmust ja värvidest” või Krulli “Meetrist ja Demeetrist”. Viimane tsükkel “Meie paremas maailmas” viib eksistentsiaalsete teemade juurest jälle vana tuttava sotsiaal- ja kommunaalkriitika juurde. Loeme, et inimesed kannavad ekspluateeritud Hiina tööliste õmmeldud teksaseid, et valimispropaganda, ühislaulmine, raha väärtustamine ja raha halvustamine on kõik ühtviisi nõmedad, et linnaametnikud ja arvamusliidrid suhtuvad ebainimlikult kodututesse ja enesetapjatesse jne. Nagu vanal ajal öeldi: vajalik raamat, kaasaegne raamat.