Debüüdilt “Gemini” hõljuvad kõrvu kõik iseloomujooned mille pärast klassikalist indie-muusikat armastatakse ja vihatakse. Justkui võimetus pingutada, end kokku võtta – Tatum teeb laulmiseks vaid pool suud ­lahti, pillimäng on uimane, veidi vedel. Naiivsus ja ambitsioonitus – lihtsale the-cure’likule ­jungle-trillerdusele järgneb lihtne “ühe-näpuga-mängitud” motiiv elektriklaveril. Melanhooliaga liialdamine. Udu udu pärast. Jack Tatumi käes muutuvad kõik need indie-olesklemiseviisid säravaks, pilve seest välja pressiva päiksekiire muusikaks, pehmeks unista­vaks supiks. Sest ennekõike on tal varuks vä­ga isiklikud meloodiaid, mis tõusevad kõrgustesse ja teinekord ootamatult ja meeldivalt tömbilt jalge ette maha kukuvad. Ja laulmise kombed, liikumine kõrgetel nootidel, naiselikel toonidel ja just unest ärganu mõminal.

Tunnen ülepaisutaja süümepiinu, aga kui siinsest 12 loost on 7 lugu 10 punkti lood, siis ei saa ma vähemaga koju minna kui 9.