Nagu kirjanik lausus briti muusikaajakirjale NME, hakkas ta juba tükk aega tagasi mõtlema sellele, mida võiks esikteose peategelane Clay tänapäeval teha. See viis menukirjaniku paratamatu tõdemuseni, et tal tuleb panna kirja “Hollywoodi-romaan, Hollywoodi põhimüüt, mis toitub ekspluateerimisest, ning kui mu mõtted libisesid seksuaalsele ekspluateerimisele, oli kõik edasine juba lihtne.”

Romaan, mille pealkiri on viide Elvis Costello muusikapala pealkirjale – nagu seda oli ka “Vähem kui nulli” pealkiri –, jätkab kirjaniku varasemast loomingust tuttavaid teemasid: kõrgklassi hingetus ja eneseküllases miljöös leiavad aset uimasti- ja vägivallaorgiad, mis sümboliseerivad Ameerika elulaadi ja unelma tühjust ning on mõeldud kultuuri- ja ühiskonnakriitikana, aga ka autori enda üksinduse väljendusena.