Selle aasta alguses pidutses üks lõbus seltskond Itaalia Alpides Madonna di Campiglio suusakuurordis. Ilm oli ilus, päike säras, lumi sillerdas ja meelolu ülev. Kohal oli peaaegu terve Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonitiim eesotsas turundusjuht Leitti Mändmetsa ning kommunikatsioonijuht Merlis Nõgenega. Aga ka mitmed reklaami- ja turunduspartnerid ehk need, kellelt Eesti Energia teenust ostab. Näiteks Joel Volkov, kelle reklaamiagentuurile Tank maksis Eesti Energia aastail 2011-2014 ligi miljon eurot. Volkov paraku ise mäenõlvadel eriti möllata ei saanud, gripp murdis mehe maha ja tal tuli mitu päeva hoopiski hotellitoas veeta.

Ei tea kas pidutsejad ka aimasid, et täpselt samal ajal, kui nemad lumemõnusid naudivad, teeb Eesti Energia sisekontroll 2500 kilomeetrit põhja pool Tallinnas parajasti auditit just ettevõtte turundustegevuse kohta. Muuhulgas oli uurijatele pinnuks silmas ka seesama ühine Itaalia suusapuhkus. Konkreetsemalt oli püstitatud küsimus, kas firma turundusinimeste suhted reklaamiagentuuriga Tank on äkki liiga soojad. Või nagu sisekontroll sõnastas: "kas Eesti Energia turundusinimesed on partnerite valikul objektiivsed, see tähendab võimalik on isikute omakasu Tank Grupi ja sellega seotud isikute soosimisel." On neis kahtlustes tõtt? Või on tegu paranoia ja tavalise intriigitsemisega? Kas mängu tulevad ka poliitilised huvid?