Halsey proovib seinast seina hüpates hitti välja pigistada
Halsey „Manic“
5/10
Hea, et Halsey Ekspressi ei loe. Pitchfork hindas Halsey viimast albumit „Manic“ 6,5 vääriliseks. Pole paha, arvestades kunagist The Onioni libauudist „Pitchfork andis muusikale hinde 6,8“. Sellegipoolest tweetis Halsey, et loodab keldri, kus Pitchforki kontor asub, peatset kokkuvarisemist. Tuleb välja, et too kontor asub endise World Trade Centeri asemele rajatud hoones, mis viis toredate pealkirjadeni stiilis „Halsey vabandab uue 9/11 terrorirünnaku soovimise eest“. Halsey sai küll ilmaasjata õiglase hinnangu peale pahaseks. „Manic“ koosnebki tippudest ja madalpunktidest, olles kokkuvõttes keskpärane.
Kanada 90ndate ikooni Alanis Morissette’i ja Lõuna-Korea ja maailma kõige popima poistebändi BTSi liikme SUGA ühele plaadile kokku surumine ei kõla orgaaniliselt. Märksa paremad on 00ndate friikfolgilt õrna inspiratsiooni ammutanud teadvuse vool „929“ ja „clementine’i“ klaveriklimberdamine. Lood, mis oleksid justkui pärit paremaid aegu meenutava noortesarja „The O.C.“ soundtrack’ilt, mattuvad aga lääge vokaali ja tuima produktsiooniga raadiopopi alla. Halsey soov olla tuntud pigem alternatiiv- kui popartistina tundub vähemalt „Manicu“ põhjal olevat veel püüdmatus kauguses, eriti reaalsuses, kus märksa alternatiivsema kõlaga Billie Eilish on maailma suurim popartist.