Tallinn loob Autoliikluse ameti
„Vorm peab vastama funktsioonile. Tallinna suurimaks probleemiks on autoliikluse kehv olukord. Autode sujuvat sõitu takistavad ummikud, ülekäigurajad, bussid, trammid, jalgratturid, parkimiskohtade nappus ja veel mitmed probleemid. Loodav Autoliikluse amet peab tegelema probleemi analüüsi, lahenduste väljapakkumise ja elluviimisega,” selgitas Kõlvart.
Linnapea kinnitas, et ka teistel liiklejatel ei tasu liigselt muretseda, Autoliikluse ameti paljude ülesannete seas on ka nende eest hoolitsemine.
On ka kohtasid, kus autoteed on natuke kitsad ja autodel pole turvaline sõita, autojuhid kardavad tee servas kihutavaid jalgrattureid, seal tuleb ilmselt liiklusohutuse huvides jalgrattaradasid kärpida. Siiski on selge, et jalgrattateed Tallinnas säilivad. Jalgrattasõit on oluline, lastele pakub see palju rõõmu, linnavalitsusel on kindel soov säilitada piisavalt jalgrattateid, et lapsed saaksid mõnusalt vurada.”
Autoliikluse tähtsust on linnavalitsusel kavas rõhutada ka kultuurivallas. „Peatselt kuulutame välja ideekonkursi, kuidas teha ausammast kunagisele linnapea Jüri Mõisale. Just Jüri oli esimene, kes julges öelda, et trammid tolgendavad lihtsalt autodel jalus, bussid reostavad õhku ja kõigil oleks parem, kui neil oleks normaalne auto, millega sõita.
Ma ei ütle küll kunstnikele midagi ette, aga mulle väga meeldivad mujal maailmas väga levinud skulptuurid mehest hobusel. Kuna Jüri Mõis pole teadaolevalt kunagi hobuse seljas ratsutanud, kujutan ma ette kuju Jüri Mõisast lahtise kabrioleti roolis, kõrval istumas ilus blondiin. Selline kuju sobiks Vabaduse väljakule hästi, mul ilus kabinetist vaadata,” ütles Kõlvart.