Kumus on toimunud päris mitu pidu, muuseas ka Kumu REIV, kuid kunagi varem pole ma end Kumus peol olles nii hästi tundnud nagu näitusel „Terve öö üleval. Reivikultuur lähivaatlusel“.

See on juba mitmendat korda muusika ja kunsti hägusal piiril balansseeriva kuraatori Kati ­Ilvese uusim projekt. Ilves lubab endale Kumus kohati isegi ülbelt tegutseda, ei pelga moodi ega popkultuuri, vastupidi – loob nende jaoks ruumi Eesti ühes olulisemas kunstiinstitutsioonis. Reivinäitus on selle mustri uus reinkarnatsioon. Tähtis on see juba ainuüksi sellepärast, et võttes muuseumisse vastu reivi, seda n-ö institutsionaliseerides, vastandub Kumu Tallinna linna poliitikale, mis näeb pidutsemist ebavajaliku ja pahelise tegevusena ning püüab seda piirata.

Igaühel, kes on kunagi tõsiselt peol käinud, on arvamus selle kohta, milline üks korralik pidu peab olema.