Tänaseks on tal 50 räpilugu valmis kirjutatud. Esimene kooliräpp oli „Ood õpilastele“. 6. klassi lapsed ei õppinud tunnikontrolliks ja hinded olid halvad. Reesi tahtis kuidagi nendeni jõuda.

Öö läbi tööde parandamine pole õpetajatöös sugugi mitte kõige keerulisem asi. Kolmandal tööaastal Kehras põles ta läbi. Kõige raskem on Reesil õpilaste isiklikke muresid mitte liiga südamesse võtta. „Tunnen neile kaasa, olen olemas, kuid pean endale meelde tuletama, et olen ikkagi õpetaja, mitte lapsevanem. Pereprobleemid tulevad lastega klassi kaasa, igasugused just vanematega seotud lood. Seal on alkoholi, perevägivalda. Tänapäeva õpilased on julgemad oma muredest rääkima. Lastel on psühholoogilised probleemid: ärevus, unetus ja depressioon. Mõni on kogu aeg väsinud, ükskõikne, puudub palju. Raske on õpetada lapsi, kellel on hommikul kõht tühi või kes on täiesti magamata.“

Reesi räägib 21. sajandi õpetaja uutest, õpilasi lummavatest aktiivõppe meetoditest, mille suhtes vanemad õpetajad vahel skeptilised ja sellest, et pereprobleemid tulevad lastega klassi kaasa - igasugused vanematega seotud lood. Tänapäeva õpilased on julgemad oma muredest rääkima