Juba praegu on Veriffi, mille nimi saadi sõnade „verifitseerima“ ja „sheriff“ liitmisel, arvestuslik väärtus aukartust äratav, ning juba praegu müüakse oma teenuseid maailma suurimatele ettevõtetele. Ent alati naerusuise tegevjuhi ambitsioon pole maailma suuremate firmade teenindamine, vaid Veriffi enda kasvatamine üheks maailma suuremaks ettevõtteks.

Kui mitmele ettevõtlusvaldkonnale pani pandeemia valusa põntsu, siis vajadus internetis turvalise isikutuvastamise järele kasvas plahvatuslikult. Oma võimalikku turgu kaardistades vaatab Veriff ka miljardi maailma kõige vaesema inimese poole, kellele nende koduriik ei suuda ID-dokumente pakkuda, ning loodab tulevikus neid oma digiidentiteediga aidata.

Eelmine aasta oli Veriffi jaoks edukas ning sind valiti Eesti aasta ettevõtjaks. Milline on Veriffi käekäik tänavu?

Senimaani on väga-väga põnev aasta olnud! On hästi palju uusi väljakutseid ja kliente. Mida rohkem muutusi, seda rohkem on põnevust! Iga aasta sel teekonnal Veriffiga on aina kihvtim.
Kuula ka Hannes Rummi vestlust Kaarel Kotkasega meie podcast'ist:

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid