Möödunud nädalal avaldas Edgar Savisaar Kesknädalas esmapilgul skisofreenilise kirjutise. Tänaseks on selge, et käimas on uurimine, mis puudutab Esimehe finantstehinguid Šveitsi kaudu. Nagu Edgar Savisaar ise tunnistab, avati Šveitsi finantskanal 1997. aastal. See oli täpselt aasta pärast Keskerakonna esimest rahastamisskandaali.

Taas võime rääkida ajaloo ilust, sest ajaleht Äripäev on viidanud, et ka Reformierakonnal võib olla miski “šveitsi kanal”. Küllap võime seda ilu nautida ka siis, kui lahvatanud skandaal jälle JOKK-rägastikku sumbub.

Teine iiveldama ajav lühinägeliku järjepidevuse näide on praegu pealinlaste seas jututeema number üks. Tallinna liikluskorralduses järjepannu toimuvate kataklüsmide teema liidab ka muidu täiesti võõraid inimesi. Aga selleski pole midagi uudset. Pakun kõigile iseseisva kodutöö.

Otsige üles ja meenutage, mida on ühiskondliku transpordi alal öelnud ja püüdnud ellu viia linnajuhid Robert Lepikson, Priit Vilba ja Jüri Mõis.

Mida on Tallinna teede ja tänavate kohta viimase 15 aasta jooksul tegelikult öelnud ja mida nendega ette võtnud praegune linnapea Edgar Savisaar?

Kõik nad on tublisti pingutanud, et tekiks väljakannatamatu olukord, kus rahulolematud on nii autoga, rattaga kui ka ühiskondliku transpordiga sõitjad. Praegu elluviidavad lahendused liikluses jagavad lihtsalt “vaesust” ümber, aga ei lahenda tegelikult ühtegi probleemi.