••Lennud eri sihtkohtadesse lõppevad, koondati 19 kontoritöölist. Millest sellised kärped?

Muutusi personalis ei oska mina kommenteerida. Need teemad ei ole nõukogus arutusel olnud. Ja need polegi nõukogu teemad, mida arutada.

••Millised teemad siis praegu nõukogus üleval on?

Majandustulemused, strateegiaküsimused.

••Kahjuminäitajaid teilt ilmselt kätte ei saa?

Õigesti arvasite.

••Uus ärimudel läheb kohe käima. Selline pidev ärimudelite ja strateegiate vahetamine väljendab teatud määral peataolekut. Kas pole nii?

Seda ma ei ütleks. Meil on selge tee. Kui sul on negatiivne kasumlikkus või oled kasumis, siis ongi erinevad viisid, kuidas käituda. Praegu ongi nii, et hästi lühikese aja jooksul on läbi viidud mingid strateegiad, mis on mõne aja möödudes kõrvale visatud ja öeldud, et ei, nii see ei lähe. Väga paljud asjad nõuavadki tegelikult aega ja kannatlikkust.

••Teie pilk Estonian Airi tulevikku on niisiis positiivne?

Kindlasti leian, et Estonian Airil on kõik võimalused olemas, et olla tähtis lüli Eesti ja ülejäänud maailma vahel. Ta ei saa kindlasti olla ülikasumlik, aga ta ei tohiks toota ka tohutut miinust. Järgmine samm on ju see, et Estonian Air olla kuuldavasti praegu jooksvalt kahjumis, sealjuures on reisijate arv tõusnud 50 protsendi võrra, mis tähendab, et Tallinna lennujaam on väga korralikult täitunud rahaga. Tuleb vaadata laiemat pilti: kui palju toob selliste lennuliinide olemasolu sisse Eesti majandusele.

••Kuidas Estonian Air nüüd edasi läheb?

Kindlasti paljud usuvad, et Estonian Air tuleks kinni panna. Aga mis juhtub siis alternatiivina? Mul ei selles mõttes mitte mingisugust eelistust – kas Estonian Air või ükskõik missugune x Air. Aga ma ei näe, et see on siia tulemas. Selle tõttu ongi Estonian Air hädavajalik ja isegi kui ta natuke valu teeb, on ta vajalik. Kõik need asjad, mis Estonian Air praegu teeb, oleks tulnud ära teha umbes viis aastat tagasi.

••Aga kui nüüd vaadata kaugemale, siis mis te arvate, millal võib Estonian Airist rääkida kui ettevõttest, mis on rööbastes?

Ta on juba rööbastes. Aga millal ta võiks olla firma, mille üle võib mitte ainult uhkust, vaid ka majanduslikku rahulolu tunda – see sõltub väga paljudest asjadest, sealhulgas ka sellest, kui kaua lastakse strateegial ellu minna, kas tal lastakse settida või sunnib omanik lennufirmat tegema selles kiiresti muudatusi.