Ent Keskerakonna juhi järgnev  mõte on aga huvitav: "Vaevalt asendab neid (Jakunini taolisi sõbralikke onusid) ka Timtšenko-Liksutovi liin, millele loodab Reformierakond."   

Siin võib jääda mulje, et Jakunin ning Timtšenko ja Liksutov ajavad üksteisest erinevat liini.

Tõenäoliselt siiski mitte.

Timtšenko, alaliselt Šveitsis elav ärimees, maailma suuruselt kolmanda naftamüügifirma Gunvori suuromanik.  Vene ja maailma meedia peab teda tihtipeale peaminister Putini heaks sõbraks ja tänu sellele sõprusele on viimase kümnendi jooksul vägevalt laienenud Timtšenko äriimpeerium - lisaks naftaveole, ka suurejooneline maagaasi- ning terminali. Mees, kellest on meedias ilmunud üks pilt, oli väga heades (äri)suhetes Eesti naftatransiidi isa Aadu Luukasega. Osasid Timtšenko naftavoogusid teenindab E.O.S nimeline terminaliettevõte Muugal. Timtšenkoga on seotud ka Tallinnas asuv logitikaettevõte Tarcona, kes Äripäeva andmetele maksab oma töötajatele keskmiselt kõrgeimat töötasu.

Venemaa Raudtee pealik Vladimir Jakunin ja Timtšenko on tuttavad 90.ndate algusest, mil Timtšenko oli seotud Peterburi lähedal asuva Kiriši naftatöötlemistehasega, Jakunin aga Peterburi linnavalituse juures tegutsenud ärikeskusega. Putin, muide, oli toona Peterburi välissuhete (ka investeeringute ja majandussuhete) eest vastutav asjamees. Just siis, neil rasketel aegadel, jagas linn naftatöötlemistehasele mahukaid ekspordikvoote, et saada vastu raha toiduainete jaoks. 

On tähelepanuväärne, et Jakunini juristiharidusega noorem poeg Viktor on Timtšenko palgal firmas Gunvor. Tegeleb, muuseas, Ust-Luugasse Gunvori naftaterminali rajamisega seotud küsimustega. Sellest saab suurim terminal Venemaal, kuhu Jakunini juhitav Vene Raudtee naftaprodukte ette veab.  Selle terminali käimaminek mõjutab märkimisväärselt ka Muugas asuvate terminalide tegevust.

Loksal sündinud Maksim Liksutov on lihtsalt öeldes Jakunini juhitava Vene raudtee-ettevõtte märkimisväärne äripartner.

 Pole raske leida fotot, kus Liksutov, kellele peaminister Andrus Ansip andis Rein Langi ettepanekul eriliste teenete eest kodakondsuse, on ühel pildil Jakuniniga, et avada ühise ettevõtmisena  Venemaa firma  "Aeroekspress" esimest liini.  „Aeroekspress" nimelt on Moskva kesklinna vaksalite ning linnast väljas asuvate lennujaamade vahel kurseerivaid ülimoodsaid elektrironge opereeriv ettevõte. Sarnaseid rongiliine on plaanis rajada veel mitmeid - näiteks tulevase olümpialinna Sotši suunal. See on vaid üks näide Venemaa transpordisüsteemis  sh raudteel  jõuliselt edeneva Liksutovi , tema firma "Transgroupi"  ning Vene Raudtee ühisest ärist. 

Nii Timtšeno kui Liksutoviga seotud firmad saavad osalisteks Venemaa Raudtee osalisest erastamisprotsessist, mida korraldab Jakunin.

Kõike seda hinnates, on kaunis raske eraldada nn Jakunini liin (mida ajab Keskerakond) Liksutovi ja Timtšenko liinist, millele loodab Savisaare sõnul Reformierakond.  Pigem paistab nii, et nii kesk kui reform loodavad ikkagi samale seltskonnale.  Ja võibolla, et ajavad ka ühte ja sama liini, nagu tihtipeale varemgi.