Novembris 2015 helistab mobiiliteenuseid pakkuva firma klienditeenindaja Mari-Liis* Andres Saule, pakkudes talle sobivamat kõnelahendust ning soodsat uut mobiiltelefoni.

Pakkumine ahvatleb reikimeistrina (reiki on iidne tehnika, mille abil ravitsetakse haigeid üksnes käsi haigele kohale asetades) tuntud Andrest. Kõne lõppedes soostub ta omandama uue mobiiltelefoni. Vaatamata võimalusele sõlmida ostuleping ka internetis, sõnab Andres, et eelistaks lepingut allkirjastada müügisalongis. Seda ta ka teeb, koguni kahel korral.

Salongis pajatab Andres maast ja ilmast. Räägib, et Mari-Liis meenutab talle kangesti noorpõlve armastust, mistõttu võiks neiu temaga teinekord kohvikusse minna tassi kohvi jooma.


Avalehele
Loe veel: