HEA MÄRKAMINE: Üksteisele jagatud „kiidud“ pannakse esialgu korraks tahvlile, et kõik saaks lugeda, mille toreda eest kaaslasi tunnustatakse. Pärast saab igaüks oma „kiidu“ endale. Karin Kaljuläte

Audentese erakooli algklassiõpetaja Tiina Rum tõstab suupilli huultele ja laseb kuuldavale sellele pillile iseloomuliku törtsaka. Samal ajal tõstab ta teise käe ja näitab märki, mis meenutab Winston Churchilli kuulsat V-žesti. Laste pilgud koonduvad õpetajale. Suupill poetatakse taskusse tagasi ja tund jätkub. See ongi eesmärk – aidata lastel tähelepanu koondada nii, et selleks ei tuleks häält tõsta ega pahandada. Suupillitörts ja käemärk on varem laste ja õpetaja vahel kokku lepitud signaalid, millele tuleb reageerida.

« Avalehele 2 Kommentaari