Sotsiaalmeedia lõi mürgiselt kihama, kui Eesti koolitusmaastikule kerkis firma nimega Kullakaevur.Kauni nimega ettevõte kuulub telesarja „Rannamaja“ endise elaniku Merylin Nau ning influencer (eesti keeles ‘suunamudija’) Anita Sibulale. Nende koolitus maksab 2000 eurot. „Kust kohast küll pärineb nende 2000 eurot väärt töökogemus,“ küsivad nende konkurendid-sotsiaalmeediaturundajad.

Kullakaevur pakub „ülimat viisi, kuidas muuta sotsiaalmeedia enda tööks“, õpetatakse looma „põnevat sisu, mis kõnetab paljusid“. „Kuld vajab kaevurit ja sotsiaalmeedia asjatundjat,“ ütleb Kullakaevuri koduleht.

Dünaamilise duo koolituse sisu on aga varjul nagu uue iPhone’i disain. 

Preilid suunamudijad on tegelikult ebaõiglaselt üksi tule alla jäänud – tasub vaid ringi vaadata, kui suur osa Eesti elanikkonnast end äkki coach´ide ja koolitajatena esitleb. Vastavat kvalifikatsiooni tuleb aga tikutulega taga otsida.

Elutreenerite taust on kirju – sportlastest saatejuhtideni välja. Sekka satub ka neid, kes siiski ennast ka koolitanud.

Avalehele
30 Kommentaari
Loe veel: