Rusikareeglina tuleks firmapidu hakata planeerima pigem varakult, see tähendab niipea, kui saab kindlaks peo kui niisuguse toimumise vajalikkus või fakt. Firmapeo eelarvet esmakordselt planeerides tasuks meelde tuletada enda viimast puhkusereisi, sünnipäevapidu või hoopis koduremonti – kas lõplik eelarve oli võrreldes algselt plaanituga väiksem, enam-vähem sama või hoopis suurem? Kui suurem, siis mis põhjus(t)el? Millised olid ootamatud kulud? Olid need tõepoolest ootamatud kulud või pigem oleks saanud neid oskuslikuma planeerimisega vältida? Mõistagi väga erinevad olukorrad, kuid võivad aidata strateegilisemalt otsustada. Kui on juba alguses teada, et firmapeo eelarve tuleb tagasihoidlik, tasub siiski jätta mingi osa sellest ootamatute kulude katteks, mida võib, kuid ei pruugi ette tulla.