ÉSTIE tugevusteks saab pidada teisiti lähenemist, nagu näiteks süsinikkiuga töödeldud naha kasutamist. Samuti tuleb rõhutada ajatut disaini ja kõrgeimat kvaliteeti. Ühe väiksema, süsinikkiuga töödeldud loomsest nahast portfelli valmimiseks kulub üle kuue tunni. ÉSTIE eesmärk on näidata maailmale, et Põhjamaadest saab tulla maailmastandarditele vastav bränd. Tuleviku perspektiivis ei vaadata ainult koduturule, vaid tugevalt ekspordile suunatud võimalustele. Tehtud on küll esimesed sammud kaubamajadesse ja kauplusekettidesse sisenemiseks, samas on suur huvi Aasia poolelt.

ÉSTIE juhatuse liige ja omanik Samuel Vard toonitab, et soovitakse ühelt poolt vastanduda kiirmoele, kuid suurem eesmärk ei ole luua niivõrd lihtsaid tooteid, vaid tooteid, mis väljendavad ühtekuuluvust. „Me usume, et meie põhitegevus ei ole kottide tootmine, vaid me kasvatame Põhjamaade kultuuri. Kuna keegi ei ole sellise eesmärgiga turule tulnud, siis usume, et olles teerajajad, vajame selle saavutamiseks kohaliku kogukonna toetust,” lisab Vard.

Jaga
Kommentaarid