Alitalia: kuigi vana nali väidab Itaalia lennukompanii nime olevat lühendi tõdemusest “Aircraft Landed In Tōkyō All Luggage In Anchorage”, on pikamaalend Alitaliaga Milano-Rooma-Tōkyō marsruudil üllatavalt meeldiv kogemus. Salong on tumeroheline, inimesi suure Boeing 777 peale vaid sadakond. Nagu Lõuna-Euroopa lennuliinile kohane, kaotab Alitalia suurejooneliselt raha, opereerides päevas Itaalia ja Tōkyō vahel kaht tühjavõitu lendu ning müües liinile muuhulgas 15euroseid pileteid (pildil). Kuid pagas, tuleb Alitaliale au andes öelda, jõudis kohale õigel ajal.

Subtiilsed maitsed: jaapanipärane eine soolaploomiga onigirist (see on sushi tüsedamast sugulasest riisipall), kõrval tassike matcha-kohvi.

Prease reave! nii mõneski paigas võib võõramaalane Jaapanis kohata nähtamatut klaasi, millest ühele poole jääb tema, teisele aga häbelik ja vaid omasuguste seltsi eelistav Jaapani ühiskond. Ka internetikohvikus (milliseid Tōkyōs leida pole sugugi kerge, kõnesolev peitus kaheksakorruselise maja pimedal ülakorrusel) haaras klienditeenindaja pidulikult väikse sildikese ja kummardas sügavalt ühtaegu tervituseks ja hüvastijätuks. Sest sldike teatas järgmist: “INTERNET SHOPS OFFER THE REGULATIONS WERE ENACTED. YOU WILL BE PROMPTED TO REGISTER ITSELF USING A CERTIFICATE. HOWEVER, OUR SYSTEM DOES NOT MEET THE REQUIRED ITEMS OF INFORMATION FOR FOREIGNERS TO REGISTER. THIS MEANS THAT FOREIGNERS CAN NOT REGISTER. SORRY. YOU CAN NOT USE THE INTERNET. PLEASE USE OTHER SHOPS.”

Kõrgtasemel: tualetikülastus on Jaapanis privaatne ja mitmete valikuvõimalustega afäär. See muusikakeskuse pulti meenutav seadeldis seinal võimaldas panna potist välja hüplema rõõmsaid purskkaevusid ja ruumi deodoreerida, mõni tema kolleegidest lubab üksioleku ajaks valida aga koguni helitausta.