Esimesel, alla tunnisel sõidul Berliinist Amsterdami jõudsid stujardessid vaevalt veed-mahlad ning väikesed snäkipakikesed laiali jagada ja uuesti kokku korjata, kui uus ja ilus Boeing 737-800 Schipholi lennujaamas juba sujuvalt maandus.

Ümberistumiseks oli alla kahe tunni, mis möödusid Amsterdami poode ja muid ajaviitevõimalusi (muuhulgas näiteks raamatukogu ja kunstimuuseum) mahutavas lennujaamas märkamatult kiiresti. Kenya Airwaysi Boeing 767-300 oli korralik ja puhas ning turistiklassis hinnale vastava istmevahega. Viisakad, kuid väga lõbusad ja mõne (tuttava?) reisijatega lausa ülevoolavalt sõbralikult suhtlevad meesstjuuardid tegutsesid kogu reisi ajal abivalmilt ja kiirelt. Olles kuulnud ja lugenud varem Kenya Airwaysi kohta nii mõndagi negatiivset – mitte kõige paremas korras lennukid, halb teenindus ja parandamist vajavad personaalse meelelahutuse ekraanid -, tuleb tõdeda, et vähemalt meie lennul ei olnud ühelegi eelmainitud aspektile suurt midagi ette heita. Ette tellitud taimetoit jõudis kohale kiiresti ning kujutas endast riisi köögiviljakastmega (lääne versioonis maitsetum, aasia omas vürtsikam).

Meelelahutusprogrammis algas küll kõikidel kanalitel näidatav ühel ajal, nii et õige hetke maha magamisel tuli leppida pooliku filmiga. Ümberistumine Nairobi kitsas, umbses ja sõna otseses mõttes lagunevas lennujaamas, mille ainuke kohvik pakub peamiselt hamburgereid ja jäätisekokteile, ei olnud kõige mugavam. Värava muutusest saime teada pooljuhuslikult ning jõudmine uhiuude Embraer 170sse tundus tõelise pääsemisena, eriti tänu üllatavalt laiale jalaruumile ning vaatamata lühikesele lennuajale serveeritud soojale toidule.

Vana-aasta õhtul väljuvas tagasilennus KLM-i Airbus A330-300s oli esimeseks tagasilöögiks oli räpane salong, samuti tegi otselend Kigalist Amsterdami lennuks vahemaandumise Ugandas Entebbes. Tunniajane sundistumine vähendas peomeeleolu, kuigi kõige nähtavam prügi sai vilka koristajate salga poolt samal ajal ära viidud.

Keskööl jagati unistele reisijatele šampust, piloot ütles mikrofoni paar reipamat sõna ja sellega aastavahetuse triangel pardal ka piirdus. Hommikusöök oli kogu reisi kõige nõrgem eine – maitsetud ja ülekeedetud kartulid, oad ja seened.

KLM-i meelelahutusprogramm oli seevastu vägagi eeskujulik, valida sai kümnete kassahittide, teleseriaalide ja dokumentaalfilmide vahel. Siiski jäi euroopa firmast interkontinentaalsest lennust võrreldes aafriklaste omaga kuidagi kahvatum mulje, mille tekkimises võib suhteliselt kindlalt süüdistada iseenese ootusi – esimese puhul liiga kõrgeid ja teise puhul liialt ettevaatlikke.