Mis tunnisel teekonnal Moskvasse enim üllatab, on Aerofloti äriklassiteenindus. Kuigi moonpunases kleidis blondeeritud stjuardessil (Margarita!) läks veidi aega mõistmaks, et ma tõepoolest vene keeles kahesõnalistest lausetest keerukamalt kommunikeeruda ei oska, suutis lennuemand ruttu pähe õppida mu eesnime ja kasutada seda siis umbes veerandsajal korral. “Krister, see kuum käterätikuke võib olla tõesti kuum ja märg,” teatas ta usalduslikult sissejuhatuseks, naastes iga paari minuti tagant uuesti teenindama (“Krister, kas te soovite veel veini?”, “Krister, kas te soovite veel teed? Aga sidrunit, (Krister)?”, “Krister, käisin vahepeal kaptenilt küsimas ja me jõuame Moskvasse ainult kümneminutilise hilinemisega!”, “Krister, asume maanduma ja ma tõstaksin teie klaasikese ümber siia kõrvallauakesele!”).

Kulinaarses plaanis võinuks Aero­flot jääda pelmeenide ja kulebjaakade juurde, sest tikitud laudlinalt serveeritud innovatiivne õhtusöök – eelroaks (hiigelsuur) tükk rustikaalselt soolatud lõhet keedupeediga ja (tillukeseks) pearoaks kanatükikeste ja “magushapu kastmega” nuudlid, mida pealegi serveeriti teetassist – tekitas vaimustuse asemel uudishimuga tembitud nõutust. Tunnustust saab Aeroflot samas menüü eest, milles mõlema kosmosetoidu kalorsus pedantse täpsusega ära toodud oli. Head oligi kokkuvõttes enam kui halba – 36tollise jalavahe ja 2+2 asetusega äriklassi nahkistmed, kange tee ning mõistagi unustamatu teenindus, mis lõppes Margarita personaalsete soovitustega, kuidas on parim Šeremetjevost Domodedovo lennujaama jõuda. Tundsin lahkudes kohmetust ja kahetsustki. Ning lõpetuseks Nikolai Ivanovitši stiilis ääremärkus esitamiseks “abikaasale ja miilitsale”: autor kasutas lendamiseks isiklikke boonusmiile.