Lufthansa

Lufhansa usub endiselt Esimesse Klassi

Kuigi paljud lennufirmad on paari aasta jooksul otsustanud esimesest klassist oma lennukite pardal loobuda, näeb Lufthansa selle teenuse alalhoidmises tugevat tulevikuperspektiivi. Niisiis jääb eksklusiivne esimese klassi salong viiekümnel protsendil sakslaste poolt toimetatud pikamaalendudel alles. Hiljuti tellitud seitsmel uuel Boeing 777-9 esimest klassi kabiiniosas siiski veel pole, sest nood vahetavad välja vanad Boeing 747 ja Airbus 340 tüüpi lennukid, kus see reisiklass ka varem puudus shoppamisvõimalustega. Järgmisel partiil, mis vabrikust tuleb, esitletakse aga täiesti uut esimese klassi pardakontsepti.

Shutterstock

Kas viski vahetab varsti Londonis välja elanikesse üdini sisse imbunud džinni? Koos suurlinna trendide muutumisega võib üks pikemat aega IN olnud jook üleöö korraga OUT olla. Kaks Briti pioneeri-destilleerimiskoda, The London Distillery ja East London Liquor Company, alustasid pärast sajandi väldanud pausi pealinnas taas viskitootmist ja loodavad Londoni alkoturul märkimisväärse murranguga hakkama saada. Londoni viimane viskiprodutsent Lea Valley Distillery Strafordis sulges uksed aastal 1908. Eespool nimetatud kaks firmat alustasid tegevust aastatel 2011–2014, kaubeldes siiani peaasjalikult džinniga (aga töötasid kulisside taga tasakesi ka viskiretseptide kallal). Erinevalt džinnist, mis on joodav ja müüdav kohe pärast destilleerimist, võtab viskitegu aega, sest jook peab pikemat aega vaatides laagerduma.

Maroko RAM ühineb Oneworldiga

2020. aasta keskpaigas saab lennundus-allianss juurde uue liikme Royal Air Maroc, kes on esimene Aafrika mandrit esindav partner alliansi ajaloos. Oneworld loodab seeläbi oma positsiooni Mustal Mandril jõudsalt tugevdada ja teistele suurtele lennundusühingutele (Star ja Skyteam) kangemat konkurentsi pakkuda. RAM lisab Oneworldi suundadevõrku 34 peamiselt Aafrika sihtkohta, firma lennukipargis on 55 lennukit. Marokolaste lisandumisega on Oneworldi partnereid kokku neliteist – mõjukaimad neist on British Airways, American, Iberia, Finnair, Qantas, Qatar ja Japan Airlines.

Luciano Mortula - LGM / Shutterstock.com

Manhattan? Nähtud! Brooklyn, Queens, Bronx? Tehtud! Suure õuna uusim hotspot on kunagine tööstuspiirkond Long Island City (LIC), mis vaatab üle East Riveri Manhattani pilvelõhkujatele. Lisaks majesteetlikule panoraamvaatele tekib sellesse unustatud piirkonda iga päev juurde kunstigaleriisid-ateljeesid ja trendikaid kohvikuid ning sinna on silma visanud mitmed tippkokad, teatriinimesed ja palju uudishimulikke seiklusalteid reisijaid. Omaaegsest vabrikute kvartalist on saanud kauni vaatega Gantry Plaza State Park. Kohaliku kultuuri ja šoppamisvõimalustega saab tutvuda LIC Flea & Food Marketi toidu-, antiigi-, suveniiride ja kirbuturul. Eksperimentaalteatri fännidele on kohustuslik käia ära lüürilises The Chocolate Factory teatris (draama, modernballett, muusika, kunst ja skulptuurid). Tipptasemel Prantsuse köögi nautimiseks tuleb koputada restoran Tournesoli uksele. Ligipääs LICi on laevadega või üle imposantse, ajaloolise, sädeleva valgustusega Queensboro Bridge’i silla.

Millise riigi lennufirma pakub taevalaotuses juustufondüüd?

Kaup, mida toodetakse Šveitsis, on üldjuhul kvaliteetne ja seda mitte ainult maa peal, vaid ka õhus. Sel talvehooajal pikendab lennufirma Swiss Šveitsist saadud luksusliku puhkuse tunnet näiteks Genfist lahkuvatel lendudel, serveerides pardal traditsioonilist juustufondüüd leivaga. Fondüü koosneb kahest klassikalisest juustusordist, milleks on Vacherin Fribourg ja Gruyère, ja maksab 17 franki (15 €). Kes tahab, saab kõrvale tellida ka külmade lõikude valiku (kuivatatud loomaliha, suitsusink ja salaami – hinnaga 15 franki / 13 eurot). Fondüü on saadaval firma lendudel Ateenasse, Málagasse, Stockholmi, Moskvasse, Göteborgi, Lissaboni, Peterburi, Hurghadasse ja Marrakechi.