Emirates, Airbus A380 Foto: AFP

Ei ole mingi uudis, et liigne populaarsus ei tee head ühelegi tootele. See tõdemus peab täiesti paika ka lennates laia maailma Dubai kaudu, mis sai endale just hiljuti maailma kõige populaarsema lennujaama tiitli. Isegi juhul, kui maanduda Dubaisse Emiratesi lipulaeva Airbus 380ga, pargitakse viimseni väljamüüdud lennumasin kusagile lennuvälja serva ja võib juhtuda, et hetkest, mil rattad puudutavad maad, kulub lennujaama ukseni jõudmiseks terve tund. Ülerahvastatus annab endast loomulikult märku ka jaamahoones ning ei tasu loota, et Dubais oleks öötundidel jätkulendu oodata väheke rahulikum kui päeval. Kuid kõige teravamalt jääb meelde see, et Dubai lennujaam vajaks kindlasti rohkem tualette, sest kõikjal on järjekorrad, eriti õrnema soo jaoks mõeldud asutuste juures.

Tundub, et võrreldes mõne aasta tagusega on alla käinud ka Emiratesi pardateenindus – kõrvaklapid ei tööta ning võib täiesti vabalt ka tulla ette, et terve istmerida peab 7tunnise lennu veetma mittetöötava meelelahutussüsteemiga. Üsna omapärane on ka Emiratesi pardapersonali tegevus toitu serveerides – nimelt ei suuda personal kuidagi tagada seda, et toit ja jook saaks serveeritud kas korraga või vähemalt enamvähem sünkroonis. Kusagilt ei paista motivatsiooni natuke pingutada. Kuid küllap kõige populaarsematel polegi selleks enam vajadust.