1991 - Wris saab esimesena Eestis õiguse väljastada ise SASi pileteid - ülejäänud reisibürood peavad veel pileteid SASi kontoris ostmas käima.

1992 - Odavaim pilet Tallinnast Stockholmi maksab 248 dollarit. Lennudokumente kirjutatakse välja käsitsi ja pärast on näpud kopeeruvatest kupongidest roosad. Hindade ja reeglite leidmiseks kasutatakse mitmeid kilosid kaaluvaid tariifiraamatuid. Need on õhukesele suitsupaberile tihedalt numbreid täis trükitud üllitised, mis üritavad katta kogu maailma lennutransporti

1995 - SASi teenindus on muljetavaldav: lisaks tasuta söögile pakutak­se veine, karastusjooke, konjakit. Kuid esineb ka streike - novemb­ris jääb lennukompanii töötajate põtkimise tõttu Rootsi sõitmata näiteks toonasel Eesti parimal kreeka-rooma maadlejal Valeri Nikitinil. Enamasti lennukid siiski lendavad ja sportlased on SASi püsikliendid. ­Kõrgushüppe teivaste lennukisse paigutamisega on probleeme - nende kitsast lennukiuksest sissesaamine ei ­õnnestu mitte iga lennukitüübi puhul. Ka muusikud ja ­nende õrnad instrumendid nõuavad erikohtlemist. "Mäletan klienti, kes kunagi tahtis käsipagasina kaasa võtta koduoreli," meenutab SASi Tallinna kontori juht Katrin Luhaäär (fotol).

1996 - SAS lendab 90ndate teises pooles Tallinna nii Stockholmist kui Kopenhaagenist. Keskeltläbi on mõlemasse linna iga päev kaks lendu. Estonian Airiga on firma sel ajal kibe konkurent, sest Eesti lennukompanii erastamisel eelis­tati hoopis Taani Maersk Airi.

1998 - Ühena viimastest Tallinna teenindavatest lennuliinidest keelab SAS lennukis suitsetamise.

1999 - Estonian Air on SASiga uuesti parim sõber. Eesti rahvuslik lennuliin liitub SASi püsikliendiprogrammiga Eurobonus ja hakkab SASiga jagama lennukoode reisidel Tallinnast Stockholmi, Kopenhaagenisse ja Oslosse.

2004 - Raskes majandusolukorras viibiv SAS teatab, et lõpetab odavaimate piletitega reisijate tasuta toitlustamise. Tallinn-Stockholmi liinilt kaob söök - šokolaadimuffin - 31. oktoobrist. Piletid on sel aastal samas imeodavad: jõulukalendri kampaania ajal maksab lend Tallinnast Washingtoni ja tagasi vaid 4500 krooni.

2007 - Kaks järjestikust hädamaandumist Dash Q400 lennukiga (pildil) Leedus ja Taanis löövad segi SASi Tallinn-Stockholmi liini sõiduplaani, sest just seda lennukitüüpi on SAS kasutanud ka Eestisse sõites.

2008 - SAS sõidab Tallinna Avro RJ85 Avrolinerit kasutades; odavaim pilet Tallinnast Stockholmi ja tagasi maksab 131 dollarit. Ootamatult tuleb uudis, et "sobiva lennukitüübi puudumise tõttu" on SAS otsustanud Tallinna lendamise lõpetada. Viimane SASi enda värvides lend Stockholmi toimub 29. juunil, kõiki hilisemaid SASi reise Skandinaaviasse jääb opereerima Estonian Air.