Foto: Ilmar Saabas

Üha enam toitu ostetakse otse talunikelt või tootjatelt — kalakasvatajad toovad kalad ja mesinikud mee otse kontoritesse. Üle Eesti hakkavad tugevamini kanda kinnitama sellised võrgustikud nagu TagurpidiLavka või Viljandimaal loodav O.T.T ehk otse tootjalt tarbijale. Endiselt on popp võimalikult palju hoidiseid keeta ning toitu sügavkülma ja keldrisse varuda.

Rahvasport muutub veel populaarsemaks. Ületatakse SEB Tallinna maratoni ja sügisjooksu mullune rekord 16 024 osavõtjat. Et kergliiklusteede võrgustik on kõvasti arenenud, ostavad paljud inimesed endale rulluisud, rullsuusad, jalgrattad või uued jooksutossud ning lähevad õue sportima. Vuti populaarsus laste seas kasvab, jalkatrenni on raske kohta leida.

Märtsis jõuab Eestisse lotomäng Eurojackpot peavõiduga kuni 90 miljonit eurot. Eestit ootab lotobuum.

Järjest popimaks muutuvad uuskasutuskeskused ja täikad. Diilileidjad ja megaallahindlused on ülipopulaarsed — rahvas sätib suuremaid oste allahindluste ajale.

Majade soojustamine ja koduste kommunaalteenuste pealt säästmine muutub olulisemaks, kuna kodukulud aina kasvavad.

Tulesurmade arv kahaneb, sest isekustuvad sigaretid on kohustuslikud. Inimesed suitsetavad vähem, hakkavad omale sigarette keerama või loobuvad üldse, kuna tubakaaktsiis tõuseb.

Lõpuks õpivad ka keskealised ära internetist failide allalaadimise ja hakkavad sealt sarju/filme ja muusikat hankima. Kel on raha iPad osta, loobub paberlehtede ja köidetud raamatute ostmisest ning loeb neid virtuaalselt. Lapsed võtavad iTehnika väga kiirelt omaks ning muutuvad varakult iLasteks.