Müüdavatele lennukitele saab saatuslikuks nende vanus, mis küündib keskmiselt 16 aastani. Mitmetele varem ATRidega lennatud liinidele - näiteks Helsingi-Riia marsruudile - on Finnair juba suunanud väikseid Embraer-reaktiive. Neid Aerole emakompanii siiski anda ei kavatse.  

Haglund rõhutab Ekspressile, et Aero kaubamärk ei kao esialgu kuhugi ning eestlaste tehtud tööga - odavamate tööjõukuludega Aero opereeris Finnairi eest mitmeid liine Soomes ja Baltikumis - on oldud rahul. Lennukite müügi järel tööta jääv lennupersonal - 150 töötajast kaks kolmandikku elab Eestis - võib leida rakendust Finnairis, viitab Haglund, kuid see on vaid üks võimalustest. Helsingin Sanomate andmeil on esialgu hakatud uue töö osas ümberõpet andma vaid kümnekonnale soomlasest piloodile.

Välistatud pole võimalus, et Soome lennukompanii annab Aerole seitse 219kohalist reaktiivi Boeing 757, millega hakataks opereerima tšartersihtkohtadesse. Taas oleks motiiviks Eesti väiksemad palgad ning ilmselt ka Finnairi soov minna keskmistel ja pikkadel liinidel üle vaid Airbusi lennukitele.