Ajakirja Forbes andmetel tegi Bollywoodi komöödia “3 idiooti” meeskond äsja turundusajalugu, kui otsustas klassikalise filmipromokampaania asemel kasutada enne esilinastust vaatajate informeerimiseks hoopis sotsiaalvõrgustikke. 

Geniaalne turundusidee laenati filmist endast – nimelt kaob “3 idioodi” peaosaline filmi algusminutitel. Aga mis juhtuks siis, kui peaosalist kehastav näitleja päriselt ära kaoks? Kas inimesed alustaksid otsinguid? Kas meedia läheks peitusemänguga kaasa? 

Lahendus leiti ARG (Alternate Reality Gaming) abiga – see on mängukeskkond, kus reaalsed osalejad lahendavad mitmesuguseid ülesandeid, olles omavahel päriselt meili, telefoni kaudu ühenduses. Loodi Facebooki profiil, kus peitu pugenud Aamir Khan endast märku andis (uudiskünnise ületamine polnud keeruline – Aamir oli esimene India kuulsus, kes Facebooki konto tegi). Aamiri otsimise mäng võis alata. Kusjuures filmist ei teadnud keegi veel midagi. 

Aamir kadus. Netti jõudis video vihjetega, et ta on kadunud kaks nädalat, ilmutab end seitsmes väikeses linnas, annab seitse vihjet. Algas suurejooneline jäljeküttimine. Aamir oli pidevalt kohalike ajalehtede esikülgedel. Kohalikud telejaamad jooksid iga vihje peale kaameratega kohale. Väljavalitud said eksklusiiv-intervjuusid, Facebook ja Twitter ummistusid fännidest. Kampaania tulemuseks oli kõigi aegade edukaim esilinastuse järgne nädalavahetus ja tänaseni Bollywoodi kõigi aegade parima kassatulu rekord. Pärast üheksat levinädalat on film vaadatavuse edetabelites üle India ikka veel esikohal.