tuntakse ennekõike kui supermodelli, näitlejat ja kalendritüdrukut. The Sunday Times pajatab aga ka tema mitmemiljonilisest ärist, mis näitab tema võimeid ärinaisena ja oskust kontrollida oma imago kasutamist.

Praegu teist last ootav 38aastane Elle kavandab uut kollektsiooni oma pesufirmale Elle Macpherson Intimates. Austraalias on see olnud juhtiv tootemärk juba 13 aastat.

Elle Macpherson Intimates kuulub Bendon-gruppi, mille ostis märtsis 300 miljoni krooni eest Uus-Meremaa firma Pacific Retail.

Pesu ja spordirõivaid tootev grupp sõlmis Macphersoniga lepingu juba 1980ndate lõpul. Firma sai oma käsutusse modelli nime, kuid Elle ise asus kontrollima pesu kujundamist, turundust ja müüki.

"Ma ei tahtnud sõlmida lepinguid Revloni või Cover Girliga," räägib Macpherson. "Minu meelest mõjub oma näo sidumine kellegi teise tootega kitsendavalt. Kui toode ei kõlba kuskile, ei saa sa midagi muuta. Kui sul on kontroll selle üle, mida sa müüd, on asi palju parem."

Elle ei vasta tavakujutlusele supermodellist ega pole seda kunagi taotlenudki. Ta sündis Sydneys ja kasvas üles peres, kus pöörati suurt tähelepanu haridusele ja tööle. Ehkki ta oli valmis alustama juuraõpinguid Sydney ülikoolis, leidis tema ema, et aasta modellina aitaks tüdrukul maailma näha.

Kuna Elle tundis end modellina mõnevõrra ebakindlalt, astus ta ärisse. Ta mõistis peagi, et raha saab teha lisatöödega nagu näiteks kalendrid. Nii hakkaski ta tegema omaenda kalendrit, aga ka dokfilme televisioonile kalendrite valmimisloost. 1995. aastal andis ta Ameerikas välja video, milles õpetatakse inimesi ennast vormis hoidma. Omas valdkonnas tõusis see video tol aastal müügiedetabelite tippu.

Järgmistel kuudel õpib Elle tundma oma uusi ülemusi ja uut rolli Pacific Retailis. Lisaks pesule paiskab ta tuleva aasta algul Ameerikas turule uue toote. Mis see on, jääb esialgu saladuseks.