Nutikamad kunstnikud on nõnda koostöös teiste erialade spetsidega püüdnud luua omale seni katmata või väikese konkurentide arvuga alasid. Näiteks toodetakse Eestis paaris firmas mullivanne, Matti Õunapuu disainib Docobo-nimelise “kodutohtreid” jne.

Kuigi on täiesti selge, et apetiitselt kujundatud esemed lähevad paremini kaubaks, on riigipoolne huvi seni eesti disaini arendamise vastu olnud leige. Nii on näiteks teosammul liikunud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumis Disainiinfo Keskuse loomine. Väidetavalt püütakse asutus selle aasta lõpul  Eesti Kunstiakadeemia, Kaubandustööstuskoja ning  Suurettevõtjate Liidu abiga käima lükata. Siiski jääb lahtiseks, millise huvigrupi sõna jääb selles nõukojas peale.

Nii võibki Saint Étienne’i disainibiennaalile minevate eksponaatide nimekirja vaadates taas tõdeda, et disainimaa Eesti küll ei ole.