Siiski, reaalselt käib Loksalt pärit 33-aastase Liksutovi ja temast kümme aastat vanema, Moldova päritolu Glinka äri siiski Venemaal.

Eriliste teenete eest kodanikeks saanud meeste firma Transgroup on vedude mahult Venemaal viie suuremaa raudteevedudega tegutseva ettevõtte hulka kuuluv firma, mis omab 8000 vagunilist isiklikku veeremikooseisu ning korraldab väga mitme Venemaal mõjuka toorainetootja vedusid. Kokku 30 miljoni tonni ulatuses aastas.

Lisaks tegeleb firma reisijate- ning ka autodeveoga ning on seotud ka paljude sadamaettevõtete ja ka veeremitehastega.

Likustovi-Glika ärihaare on seni laienenud üsna hoogsalt. Eestis on nende tuntuimaks äriobjektiks Söeterminali rajamine Muugale.

Pärast 2007. aasta aprillisündmusi jäi Vene päritolu söe vedu läbi Eesti soiku, kuivale jäi ka suurejoonelist äri lubanud Muuga terminal. Kuuldavasti on nüüd söevedu taas käima läinud. Tõsi, esialgu mitte väga suurtes mahtudes.

Mis puudutab aprillisündmusi, siis teatas Liksutov pärast juhtunust, et kavatseb Transgroupi peakorteri kiiremas korras Tallinnast ära kolida, kuna on Eesti valitsuse tegevusest äärmiselt nördinud. Sestap on võimalik, et Transgroupi peakorter ei asugi enam Tallinnas.